Jag älskar dig!
Publicerat den

Idag har jag och min kille varit tillsammans i hela 14 månader! Herregud, tiden går så himla fort och vi har gjort så många roliga och underbara saker under dessa månaderna. Redan efter vi (endast) varit tillsammans i två månader fick vi för oss att åka utomlands, vilket vi även gjorde. Vi åkte till Tunisien och var där i en vecka själva, den veckan var så underbar. Att bara få umgås med varandra och ta det lungt var så skönt! Vi har varit på bio, liseberg, varit med vänner, firat födelsedagar, jul, student, midsommarafton och massor med mer saker under dessa månaderna. Jag älskar honom över hela mitt hjärta och för varje dag som går så växer mina känslor! Han är helt underbar och den bästa man kan få! Visst har vi våra stunder där vi är sura och irriterade på varandra, men dom "behövs" väl också för att man sedan ska uppskatta varandra ännu mer vilket vi verkligen gör! I vinter åker vi till Indien och då ska vi verkligen njuta!!
Trotts att vi inte varit med varandra förutom på morgonen idag så firade vi faktiskt med bion igår, vilket var väldigt mysigt!
"You're the meaning in my life, you're the inspiration"
 



 Kajsa Johansson

Grattis till er! :)



URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/


 linah brown

gulligt:)



URL: http://broownskin.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?