Tag: About-me
Publicerat den

Eftersom jag inte berättat så mycket om mig själv, tänkte jag göra en "About me-tag". 
 
1. Har du ett mellannamn? Jag har två, Camilla och Katarina!
2. Vilket är ditt favoritämne i skolan? Hmm.. Skolan är inte riktigt min favorit så detta var svårt. Grafisk Kommunikation kanske?
3. Vilken är din favoritdricka just nu? Alltid Coca-Cola!!
4. Vilken är din favoritlåt just nu? Det kommer aldrig vara över för mig - Håkan Hellström.
5. Vilka namn skulle du ge dina barn? Har fastnat för namnet Ella/Ellen och Andreas/Teo, tycker dom namnen är jättefina!
6. Deltar du i någon sport? Nej, men jag har spelat handboll, fotboll och dansat.
7. Favoritbok? Har ingen, läser faktiskt aldrig. Men jag har börjat läsa Sofi Fahrmans böcker om Elsa, så vi får väl se om jag fortsätter!
8. Favoritfärg? Tycker om blått väldigt mycket!
9. Favoritdjur? Katt, enkelt!
10. Favoritparfym? Kate Moss eller Paris Hilton.
11. Favorithögtid? Julafton!
12. Har du gått ut gymnasiet? Nej, men nästa år då j*vlar!
13. Har du någonsin vart utomlands? I så fall hur många gånger? Ja, väldigt många gånger! Mellan 15-20 gånger kanske.
14. Talar du något annat språk? Engelska och några få tyska ord.
15. Hur många syskon har du? Tre, sen har jag även 3 stycken låtsas syskon.
16. Vilken är din favoritaffär? Hmm.. Vet inte riktigt, om jag hittar något fint så köper jag det!
17. Favoritrestaurang? Svårt... Hard Rock Café kanske? Såå goda hamburgare!!
18. Tycker du om skolan? Nej. Jag är så trött på skolan så ni anar inte. Skönt med sista året nu!
19. Favorit youtuber? Ingen speciell.
20. Favoritfilm? Dear John, Dagboken, Save Haven, The Last Song, Känn ingen sorg och massor fler!
21. Favoritserie? The Big Bang Theory och Grey's Anatomy.
22. PC eller MacBook? MacBook.
23. Vad har du för mobiltelefon? Apple iPhone.
24. Hur lång är du? 172cm.
 
 
 
 



 FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: Okej. Jag tror inte att de kommer påvärka jätte mycket helt ärligt. Finns ju tusentals med håkan fans i varje stad typ.



URL: http://efji.blogg.se/


 - julia my

sv: jaa!! jättevärd! :D
Finns fyra säsonger nu, men när du väl har börjat kolla på några avsnitt, blir du typ kär, hihi! (:
kramar



URL: http://thisismycoollife.blogg.se/


 Kajsa Johansson

Sånahära listor är roliga att läsa :)



URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/


 Emelie

Jag är också trött på skolan - men jag har hela gymnasiet framför mig haha :P



URL: http://nattstad.se/bymelli


 Johanna ♥

kul att läsa :)



URL: http://jonza.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?